Spänningen är olidlig...

Okej, nu struntar jag i om jag inte har sagt det till alla. Här kommer iaf den exklusiva nyheten! Jag ska flytta HEM till Hofors! Gå sista året på björkhagsskolan tillsammans med mina kära vänner Maria och Amanda bland annat. Mycket trevligt! Dessutom kommer jag börja spela innebandy i Hofors IBK! Surprise:)

allt här i Västerås har varit en bra tid och jag har lärt mig väldigt mycket samt skaffat en hel drös vänner som jag förhoppningsvis kommer ha kvar hela året om inte annat! Som jag sagt tidigare så är det inte världens ände att flytta till Hofors , vill bara att alla ska inse att de endast är 12mil och det går att hälsa på mig! Men samtidigt så kommer jag också komma ner och träffa er!

Nu är allt flyttat och klart sista skoldagen är imorgon onsdag sen till träningen och säga hejdå! Sorgligt men sant.

Vi hörs. låter er som inte redan visste att smälta de här nu!

PUSs


Kommentarer
Postat av: Anonym

You will be surely missed. Hoppas att vi ses något framöver!?



Ta hand om dig!



många kramar



Monkan

2010-08-31 @ 16:48:15
Postat av: Lina

Oj det var verkligen inte förväntat :p Får man fråga varför du bestämt dig för det..?

2010-08-31 @ 21:56:30
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Din nya klasskompis Maria ;)

Miss you!! Kom hem nu:) <3

2010-09-01 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0