Trött och less...

Jag är inte speciellt glad men ändå glad för att svenska C är en 50poängskurs. Varför jag inte är glad är pga läraren, men jag är glad att den är över efter jul! Ingen mjukstart på den sidan, nejnej. debatt om två veckor...

Nu är jag hemma efter en sväng vid valstugorna och donken... Dags för taggning till träning! Inte ett dugg taggad för att ens gå dit. De är tur att Svensson är där. Hon är den enda man känner att man vet var man har och är en bra vän:) men känner att det är dags för träning, annars jag tappar min plats på bänken;) 

Skitsamma. Ska väl inte uttrycka allt här... de får man ta i en annan gång;)

Nu ska jag göra mig redo för träning:)

Hörsdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0