Bortglömt eller åtsidosatt!?

Bloggen har inte varit det första prion i mitt liv just nu fast egentligen gör jag inte så mycket vettigt så de skulle kunna ha varit det... Känns som jag bara glider runt och är heelt slut i kroppen. bara allmänt drygt egentligen...

Nu babblar jag bara. Kan vara ilte seriös i alla fall...

Denna vecka har varit bra hittills. Måndag träning och lugn skoldag, tisdag ingen skoldag men massa plugg, sen sov jag hos bästa. Onsdag var en mycket seg dag men fartfylld kan vi inte neka den till...
Idag är det torsdag och en lektion på schemat, den var i morse mellan 8.15-9.15. Nu väntar jag på lunch sen beger min klass sig till Säter för att spana in mentalsjukmuseumet. Kan bli spännande och intressant!

Ikväll är det gym och innebandy som gäller. Sen lugnt!

Nu orkar jag inte mer. Har startat en ny blogg men avslöjar inte namnet än förrän den ser bra ut!


PUSS och kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0