Fram och tillbaka med glädje!

Hej!

Jag har ju kommit på att jag har en blogg så jag tänkte att de är dags att uppdatera den lite oftare. Gjorde en lång update för några dagar sen men nu ska de bli regelbundet!

Jag var igår i Avesta och träffade Malin, en handbollskompis som jag spelat med när jag spelade i Avesta. Vi kollade på Vänner, en gammal video från handbollscup i Danmark, gud så man såg ut. SHIT! Hemmagjordpizza och godis bestod hela kvällen av och en himla massa snack:) Himlans trevligt! De blev inte sömn förrän vid 4 då jag inte orkade längre. Malin somnade 1och en halvtimme senare pga ett samtal i telefon. :) Vaknade vid halv tolv och käkade frukost. Då kom jag på att jag inte ville sitta ensam hemma i Västerås en lördagkväll. Då ringde jag pappa och frågade om han ville hämta mig. För päronen ska ändå till Västerås imorgon! Så jag fick komma hem! Blev en lugn och skön kväll ikväll! Tacos och lite godis även idag blev mycket lyckat!

Jag är fruktansvärt mätt och trött, känns som de är mitt i natten fastän klockan precis passerat 23... Helt sjukt!
Imorgon är de sista matchen i div1 för säsongen. Jag, på bänken som vanligt. men har ett litet hopp om att kanske få spela! Dock endast pytte... S

Nu ska jag checka läget och fixa facebook till mamma tror jag!
Ha de bra ;)

PUSS!

Come to me now, I need you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0