Innebandyhelg!

God middag!

Innebandy fredag, lördag och idag söndag.
I fredags spelade våra damer mot Huddinge och vann med 6-4.
Igår spelade vi mot Hammarby och förlorade med 4-5...
Idag spelar våra damer igen och de möter Täby.

Vill ni läsa om helgens matcher, gå in på www.ladiesedition.com

Men annat än innebandy har jag också hunnit med också. I fredags ko´llade jag lite på tv men somnade ganska tidigt.
Igår ,lördag var jag och Amanda här hemma hos mig och lagade lite mat, drack lite gott och käkade godis! Melodifestivalen blev det på tvn och Manboy var en stor favorit hos båda ! Mycket roligt hade vi. Hon målade naglarna och plattade mitt hår också! :) trevligt iaf ! :D

Nu ska jag försöka läsa lite naturkunskap, sen är det innebandy och sen naturkunskap igen! :) men tror de blir en liten sväng på stan nu först innan jag beger mig till Kristiansborg!

Ha en bra alla hjärtans dag! Jag ska bara ta mig igenom den. gillar inte den dagen speciellt mycket :p !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0