kort och intensivt.

Hej!

jag befinner mig i den lilla orten Hofors för tillfället. Var ledig från skolan igår så jag kunde få lite qualitytime med min familj. När jag vaknade igår vid halv elva gick jag direkt upp och pluggade samhäll. Först Europarådet, sen Globaliseringen, efter de filmrecensionen till svenskan. känner mig så stolt att jag klarade av de! Nu är jag fas med allt. Efter de begav vi oss hem till farmor och farfar och umgicks lite, käkade mellanmål och myste. Vid 16tiden ringde jag amanda och vi träffades på hanssons och tog en kopp choklad och snackade lite. Vi gick till hoforshallen och kollade på innebandy också, Hofors - Mora. Vi såg de två första perioderna då stod de 2-5. alltså bortaledning. Då gick vi hem. Tog reda på hur mycket det blev och Mora vann med 7-4.

På kvällen tittade mamma,pappa och jag på let´s dance och käkade popcorn samt drack loka. måste vara lite nyttigare nu när mamma och pappa försöker gå ner i vikt. Ska också börja nu igen men inte förrän på måndag.

Nu är det lördag och idag åker jag till Borlänge och ska spela div1 match. eller kanske inte spela, men sitta på bänken i alla fall.. Sen åker vi hem igen, hämtar grejor och far till västerås. för imorgon är det länslagsmatch i kungsör och det tar lite tid. därför åker vi till västerås redan ikväll. så man får lite sovmorgon imorgon.

Hade hoppats på att få stanna längre här hemma men så blev inte fallet...

Nu ska jag käka frukost och tagga till bänken!

Ha en bra dag:)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0