Lov!

Äntligen är de lov på riktigt.! Vaknade imorse hemma hos mamma och pappa. Packade grejerna och fixade lite. blev en frukost och sen bar det av till Västerås :) Vi kilade ner på stan när vi kom fram och det blev Spicy till lunch! MUMS! Sen åkte jag till samlingen och visste att de blev bänken, men nej då, fick i alla fall stå hela sista perioden och vi vann med 9-5 !
Fick skjuts hem hit där jag ligger nu! Har duschat, käkat, rakat benen och snackat med J ! :) mycket trevligt säger jag bara! EN bra söndag den sista februari!

Nu är det wallander på tv och jag känner för att titta på den även fast jag redan sett den!

NU ser jag bara fram emot imorgon! De kommer bli så kul !

Ha en bra kväll!

PUSS OCH KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0