Tröttis...

Jag är så himla trött.. Därför jag inte uppdaterat på sistone tror jag.. eller jag har nog helt enkelt glömt bort att jag har en blogg...

Förra veckan var en mycket händelserik vecka!
Måndag: inget särskilt! :)
Tisdag: ROMME! HUR KUL SOM HELST :)
Onsdag: Första handbollsträningen med IVH!:)
Torsdag: Stockholm med Samhäll B :)
Fredag: Då hände en massa grejer. Min mamma skulle komma hit till Västerås och hämta mig men hon hann bara komma knappt en kilometer innan hon frontade med bilen... Jag blev hur rädd som helst! Men de var ingen fara med henne som tur var. Men hon och den hon krockade med fick åka ambulans och läggas in på sjukhus. Jag fick då ta mig mot Hofors men kom endast till Sala för att tågen var inställda och försenade och en massa. Dessutom kunde inte pappa komma och hämta mig utan de blev min mormors man som fick ta bilen till Sala och hämta mig. Men på väg till centralen innan jag skulle åka tåg så ramlade jag utanför Donken på vasagatan. Jag började blöda på knät men ingen större fara. Dock svider det än idag. Och detta var en dryg vecka sen. När jag väl kom hem efter att ha hämtat tre gamla tanter (inkusive mormor) så var jag äntligen hemma. Där var pappa och lagade kött och potatisgratäng! MUMSIGT!
Lördag: Jag och pappa åkte till Gävle sjukhus och besökte mamma som var helt drogad av morfinet att hon knappt orkade träffa oss. Efter 20minuter fick vi åka därifrån för hon var så trött. Men de gjorde ingenting. Fick träffa henne i alla fall :) Väl hemma hämtade vi Maria och åkte och handlade kvällens mat, tacos. Jag och Maria skulle ha en liten tjejkväll med god mat och lite god dricka! De blev lite mycket av varje men vi hade väldigt roligt! :) vi hann även med melodifestivalen =) Där Timotej gick till final ! Dom va grymma:) VI tittade även på The proposal! Den var grymt bra:) De blev även Ice Age 3! Även den var mycket underhållande! :)
Pappa kom hem lite onykter vid 1tiden och vi somnade strax efter två.
Söndag: Pappa och jag var ute och skottade så jag fick träningsvärk... Sen åkte vi och hälsade på farmor&farfar ett par timmar. Efter de åkte vi till värnahallen och pappa dömde innebandy:) jag lekte lite med boll och hade trevligt! På kvällen blev de en sallad och vi tittade på OS:)

Måndag den här veckan:
Jag var ledig från spanskan för läraren var ledig och sen från engelskan för min stackars lärare har haft av hälsenan. Tycker väldigt synd om henne! Hoppas hon har de bra och kommer tillbaka snart:)
Dessutom tog jag ledig från idrotten för att kunna hämta mamma från sjukhuset. men fick reda på sen att jag inte hade någon idrott heller. Sen åkte jag och pappa hem till mig i Västerås. Där tränade jag både innebandy och handboll :) Mycket roligt !
Tisdagen var mycket trevlig! Först en lugn mattelektion, sen en god lunch, efter de hade vi svenska... Inte lika kul men ändå lugnt.Efter skolan fick jag vänta i två timmar på lillen (Astrid) Som skulle sova hos mig. Så jag snackade lite med Elaine och tog en liten powernap! Vid 4 slutade hon och vi gick till ICA och handlade mat för kvällen. De bjöds på kycklingwrap! Hur gott som helst! Efter de åkte vi till Rocklunda för att titta på bandy. VSK-SAIK. Självklart vann Sandviken och de var bara jag och Astrid som jublade när de gjorde 2-1 i sudden death! Sen åkte vi hem och sov!
Onsdagen alltså igår vaknade vi till Higher! :) mycket bra låt! En lunch på skolan blev det också där de bjöds på thaikycklinggryta och nudlar. De va gott! Enda lektionen vi hade var naturkunskap och den var hur lugn som helst. Fick reda på provet och läxförhöret. Säger bara provet och där var jag en poäng från VG. alltså G+. Läxförhöret gick mindre bra så de måste jag göra om... Efter skolan gick madeleine till solen och jag följde med! Hon blev typ bränd och jag fick ont i huvudet av strålarna då jag satt bredvid solariet ! Efter de blev de en sväng till den gula fågeln och käkade lite. Efter de blev en sväng till Stadium och köpte tejp inför kvällens träning. Men jag tränade aldrig för jag var så himla trött och skulle plugga... Men nå plugga blev de inte utan jag och madde kollade tv, chillade. sen blev de en sväng till Coop och inhandlade väldigt nyttiga saker ! C, C och S! MUMSIGT! Somnade vid typ 1. ! 

Idag är det torsdag! Jag har haft rättskunskap och media. De va föreläsning i två timmar. Sen ett personligt samtal med Agneta, gick inte bra... men de är bara att rycka upp sig... Idag blir det dubbel träning. Först handboll sen innebandy ! kommer vara helt slut ikväll när jag kommer hem! 

Nu ska jag sluta skriva. tänkte bara tala om vad som händer i livet just nu. Kommer uppdatera lite oftare från och med nu. Annars är de ju folk som klagar ;) haha! 

PUSS OCH KRAM !! <3 

love is in the air

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är bäst att du skriver lite oftare nu så att "folk" har något att göra...



Timotej var inte bra :(

2010-02-25 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0