tröttis

Gud vad jag är trött. Helt slut i kroppen och hjärnan... Tänkte ta en dusch och sen sova. ska upp tidigt imorgon. Det blev så att jag fick idag reda på att jag ska åka till stockholm på centralt elevråd med de andra infokompskolorna. Vi åker 7.52 :) Det ska bli roligt :)

Idag har jag haft matte, lunch, svenska och sen ett elevinflytandemöte. Sitter i den gruppen nu:) hihi! Sen gick jag och madde till ica och köpte till godis. Hem till mig och tittade på lite film,  men hon blev lite trött så hon åkte hem. Till middag blev de plättar :) Gott! Nu tittar jag på mästarnas mästare. Efter de blir de dusch och sömn.

Annars har jag inte så mycket mer att säga. Lite kul att snacka med en viss person bara :)

Nu ska jag kolla vidare! Ha en bra kväll!

Sov gott!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0