att man orkar...

fin dag idag för min del. först skottning sen en promenad med mamma upp till centrum :) efter de ett besök hos farmor och farfar. Nu när jag kom hem har jag löst korsord och duschat. nu när jag satte mig vid datorn och läser några bloggar förstår jag inte hur folk är funtade. Jag står på din sida och jag tror du vet vem du är. Jag håller fullkomligt med dig. Håll dig till dina riktiga vänner. Jag kan lova att jag är en av dem!:) Jag ska inte lägga mig i eran fight men tycker de är så typiskt att denna person drar upp sånt där så stort. Skitsamma. Jag finns här för dig. hoppas du vet de ! :)

Nej, nu kommer mormor och olle och vi ska käka middag och mysa lite. Ha en bra lördagkväll mina vänner ;)

pussss <3
miss U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0