dagen avklarad :)

Inte för att den här dagen har varit speciellt jobbig. Men den är ändå avklarad snart. lite tv bara kvar sen sova. Nej, vår dag idag har varit den lugnaste sen jag började gymnasiet. Först hade vi sanning och konsekvens i två timmar. Sen till lunch fick vi soppa, inte speciellt gott men åt lite ändå. Sen på svenskan gjorde vi inte ett skit. inte ett dugg. vår lärare försökte prata men ingen lyssnade utan småpratade och det störde henne så hon gav upp. hihi.
När jag väl slutat var jag kvar i två timmar för att vänta på Sannaklara:) Det var rätt trevligt. :) När hon väl slutade så gick vi på stan och hon shoppade lite!:) gick hem till mig och tog det lite lugnt innan hennes tåg gick. GIck hem och nu är klockan snart halv nio. Jag kollar på mästarnas mästare. :) Efter de ska jag ligga i sängen och mysa lite.

Ha en bra kväll!
vi hörs och syns;)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0