Ledig men ändå i skolan...

Ja. Jag har varit ledig hela dagen idag.  Men ändå begav jag mig till skolan redan vid halv elva och väntade in Sannaklara då vi hade bokat lunchdejt:) VI fick falukorvspecial och potatismos. Rätt gott! Efter de gick jag med S till centralen då hon skulle ta tåget hem. Men hon insåg att de var ersatt med buss och blev inte så glad. Tyckte lite synd om dig där! Då gick jag i alla fall tillbaka till skolan och pluggade engelska! Helt otroligt, jag är fan stolt! Jag blev nästan klar. Ska hitta lite mer fakta och sen öva lite så är det perfekt. Vid två gick jag och handlade och sen hem. Innanför dörren låg det jag beställt för några dagar sen. Nämligen kort som jag framkallat! Alltid lika kul att titta på! Jaja, sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag ska ta mig i kragen nu och dammsuga lite innan det blir käk och träning.

Ha en bra kväll ! :)

Puss och kram!

Tack Sannaklara :)

Kommentarer
Postat av: OscarMyrber

2010-01-13 @ 18:21:35
URL: http://fuckingapa.blogg.se/
Postat av: OscarMyrber

okej, jag orkar inte radera oscars namn....hehe

ville bara säga att vi inte kommer hinna klart med all engleska..... jag ger seriöst upp nu / SANNAKLARA

2010-01-13 @ 18:22:49
URL: http://fuckingapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0