orkar inte redan nu...

Jag har tappat all ork för skolan. Det är heelt sjukt hur mycket jag känner att jag måste göra och jag sätter mig ner och ska skriva ner så gör jag det inte ändå... Jag känner bara hur allt snurrar inne i huvudet. Inte alls roligt. Frågan är hur jag ska lyckas med allt om jag inte tar tag i det... Jag vet att jag måste men hur ska jag klara det när jag inte har någon som säger åt mig att jag MÅSTE ta tag i det. Jag känner bara att jag vill skita i allt. Precis allt och bara leva lugnt och skönt. Inte ha några problem som att jag ska gå ner i vikt, att jag inte får äta som jag vill för då går jag upp i vikt. Att jag Måste gå till skolan för att annars får jag inte bo kvar. Aldrig att jag flyttar hem igen.. Men ändå vill jag komma hem till trygghet. Nu kommer jag hem till mitt lilla kryp in och känner mig ensammast i världen... Nu ska ni inte tycka synd om mig, det är inte därför jag skriver. Jag vill bara tala om att det är därför min blogg är lite dåligt uppdaterad.

Nu säger jag inget mer utan updaterar lite senare.

Ha en bra dag. Det ska jag och Sannaklara ha. :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: sannaklara

... och det hade vi! nu på fredag är det du och jag cissi, oavsett om vi äter tacos, kyckling eller kött med bea-sås! då är du inte ensam då inte för då ska jag fan se till så att du märker att det är du, jag, stig-helmer&ole där! OHJA!

2010-01-12 @ 20:22:10
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0