23/6 - En solig onsdag måste jag säga.

Jobb igen då. Därför man står här och bloggar så mycket är det att göra på detta arbete. VIll ni slappa sök till golfshopen i Hofors, finns nästan inget att göra! haha

Jaha. Pappsen är i Barcelona och chillar med jobbet, undrar hur de går med engelskan för hans del...

Mamma och jag har chillat vi också. eller spelat golf två dagar i rad har det blivit. Mycket trevligt faktiskt. Bellson var med igår hon också samt Rolle. gick inte direkt bra för någon av oss men vad gör de!? haha!

Blev en shoppingtur i måndags med mamma, köpte några pikétröjor och så... Sen blev de donken!

Nu jobbar jag och förhoppningsvis blir det bilbingo ikväll ;)

Ska väl återgå till jobbet. väldigt ansträngande...

Hörs !

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Haha xD



Jaha okej, sa roligt for honom ;p Jo jag har det bra har :)

2010-06-24 @ 20:07:56
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0