921005

var en väldigt fantastisk dag för mina föräldrar då jag föddes! haha!

Skit i det nu.
Jag jobbar idag också, 8-16 helt okej! Tråkigt att det inte är lika fint väder som det var igår. för då får man många kunder!

Ikväll är jag bjuden på middag hos mormor och olle. Eller jag bjöd in mig själv eftersom jag är ensam hemma! Det är nämligen så att min fader åker till Barcelona idag. Mycket fuskigt... Men men, jobb grejer!

Nu ska väl jag återgå i arbete. fast det finns ju inget att göra? :p tar en jordgubbe då!

Hörs då !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Haha vada, tycker du det? ;) jag har sjalv borjat se likheter nu faktiskt xD Vad ska din far gora i Barcelona da? :p Dar var jag och mellanlandade igar xD

2010-06-20 @ 13:21:28
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0