Händer?

Lugnt på fronten när det gäller att leva :p eller så kanske man inte ska uttrycka sig...

Men i alla fall. Var på studentmottagning ifredags, sen somnade jag på soffan! Bra fredagskväll!
Igår jobbade jag ju mellan 8-13, fick sluta tidigare! JIPPI! Fast mindre betalt, men vad gör de? Ringde då till min mormor som kom och hämtade mig. somnade på soffan där också. Sen hem, käka och till sandviken för att fira Lina, en gammal vän från handbollstiden i Forsbacka, hon fyllde 20år i tisdags:) Grattis till henne i efterskott då! Tänkte bara säga att de var trevligt att träffa människor man inte sett på väldigt länge!

Lite sent kom jag hem inatt också. vid 1! men vad gör väl de? man lever bara en gång!

Idag gick mamma och jag till golfbanan sen handlade vi, åkte till farmor och farfar en sväng. Men nu är vi hemma och ska titta på golf på tvn! kulkul!

:)

Nu blir de soffan igen, imorgon blir de golf:p

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var jättekul att du ville komma! :D Synd att du inte fick hänga med ut på krogen :P

2010-06-14 @ 13:59:08
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0