Jobba är fan inte fel!

Måndag är det idag men ingen skola. Så himla skönt. Är hemma i Hofors fortfarande, står just nu i golfshopen där jag ska tillbringa en del av min sommar. Men hade lite tid över så tänkte informera er om hur bra de är med jobb egentligen. Har aldrig ens tänkt tanken på att jobba men de är roligt! Träffa folk och så är mycket roligt! om 45 är det stängningsdags! Men först lite spotify! Dessutom skall min idrottslärare skicka betyg via mail idag men har inte fort något än. är väldigt nervös. Vill ha MVG men vet inte om det blir så bra.... Sämst VG i alla fall!

Nu ska jag återgå i arbete. Eller det finns inget att göra, men det ser lite bättre ut i alla fall!

PUss och kram !

368dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0