Långhelg hemma hos mamma och pappa!

Myspys är det här hemma i Hofors! I fredags blev de party och bessemerfest. Igår, lördag blev de bröllop, golfbanan sen hem på efterfest hos oss. Idag blev de golfen (inte spelat, bara varit social!) Sen mormor och efter de pizza med farmor och farfar! Nu är jag hemma igen asså hos mamma och pappa, vi har nyss käkat grädde med bär. mycket gott! Imorgon blir de en sväng till, till banan, ska lära mig kassan och så i shopen för de är mitt nya sommarjobb, inte hela lovet utan strötimmar hit och dit! Mycket nöjd :D
 
Jag har dessutom lagt ner min storsatsning av golf för er som vill veta. Jag känner just nu att det är bäst så pga vissa omständigheter. Men inte sluta helt. Därför ett litet jobb på köpet! Ryggen ömmar fortfarande, det innebär ledighet imorn,tisdag och onsdag. Men kommer tillbaka till Västerås på tisdag! Då ska jag träffa Svensson!

Men nu tänkte jag vara lite social med familjen vid tvn! Hörs då!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fridaaaaaaa

TJOHO! :D

2010-06-07 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0