Skönt att man lämnar in saker i tid:)

När man lämnar in saker i tid så blir det lediga dagar på schemat. Då förvaltas dem ordentligt. Åkte nämligen hem till mamma och pappa! Igår var jag och hälsade på farmor och farfar, träffade även mormor och Olle. Idag har jag varit i gävle och kollat ryggen men först på hälsocentralen. Här har man ont i halsen och i ryggen men sköterskan säger att man är fullt frisk.. är du dum i huvudet? Nejdå. Hon fixade en läkartid som tur var. Hoppas på pencillin, eller lite iaf. Men då får man inte konsumera något jag tänkt göra i helgen. Men hellre frisk än död. Menmen, åkte in till gävle och shoppade lite eller typ inget egentligen, ett par byxor bara. Sen käkade jag subway! efter de åkte vi till Fia, kiropraktorn, hon kollade läget bara, fick inte massera eftersom det tidigare idag visade sig att jag har feber... blir knäpp på de här. Jag som är så frisk. Men ska få behandling sen i alla fall.

Efter de besöket svängde vi in i valbo en sväng. kollade läget och så. sen hem, kokade kaffe(inte jag) sen blev det bilbingo i Storvik! haha!

Nu orkar jag inte skriva nå mer. får fan ont i ryggen... Men hörs då !

PUSS och kram!

Kommentarer
Postat av: monkan

Bra att du förvaltar din lediga tid =) det är så man skaffar energi...

2010-06-03 @ 16:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0