Sommar och sol!

Wow vilket vackert väder det har varit nu under måndag och tisdag. I måndags jobbade jag 15-18 och de stekte på bra inne i shopen kan jag lova... Dessutom fick jag nackspärr vilket inte var så himlans skönt. Men när jag kom hem så bytte jag bara om sen kom Anna och hämtade mig med full bil så åkte vi ut på äventyr. Hamnade i Engelsfors där Marcus tyckte att vi skulle bada. Men innan vi hittade dit så tog de över en halvtimme... Väl där fegade han ur... Men till slut hoppade han i! Jag var först i! Hur skönt som helst!!! över 20grader kan jag lova att det var. Men de roliga som hände var när vi skulle hem och bilen startade inte. vi knuffade och höll på men inget funkade. tillslut kom en dam och wedin frågade om hon hade startkablar, vilket hon hade i stugan... Attans tänkte vi, men hon ringde sin mamma och tio minuter senare kom hon och fixade igång vår bil. Ytterst tacksamma var vi! Den här resan började vid halv sju och jag var hemma igen vid nio. efter till och med... De var roligt!

Igår tisdag var det fruktansvärt varmt redan kl 8 på morgonen när jag anlände till golfbanan. Där var jag  enda till kl 17 för det var träningsdag med massa olika tester. Rätt kul! Efter de drog jag hem, bytte om, hämtade Bella sen åkte vi och badade ! Asskönt var de i vattnet! fast nu i en annan sjö! Sen hem till mig och bytte om åter för vid sextiden åkte vi till Forsbacka på bilbingo! Askul! Dock vann vi inget den här gången...

Nu idag är de onsdag och jag har sovit i ca 12timmar, jag är pigg nu kan jag säga! Men men, nu väntar jag på pappa som inte kommer hem förrän kl 15 typ. då är de Gävle och kiropraktorn som gäller! Mycket skönt ska det bli måste jag säga!:)

Kram och puss! Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0