Tisdag är det idag, inte måndag...

8juni nu, helt sjukt måste jag säga. Om två dagar är det sommarlov, SÅ HIMLA SKÖNT! Har haft de tufft nu, den första lugna veckan var förra och nu den här. Det behövs verkligen i cecilias värld just nu. Hitta lugnet och ron som gör att jag hamnar i den kropp jag var tidigare, innan jag gick in i väggen eller vad jag gjorde... Orkar inte bry mig om det förflutna nu, ser bara framåt. mot ljusa tider.

Men idag har har varit ännu en lugn dag. först åkt hit till västerås från hofors. Träffat Svensson:) Mycket trevligt, var inte igår man träffade henne! Blev ica och köpte lite snacks sen middag från pizzeria prelaten!  hyrde även göta kanal 3. Den var inte lika bra som tvåan men den dög!

Nu ska jag packa lite grejer som jag ska ha med mig hem över sommaren! Hörs då!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Monkan

Tack återigen för de fina glasen och de fina, fina orden, de värmer =) TACK!

2010-06-09 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0