Week!

Mycket trevlig vecka har det varit med besök från Sala. Sannaklara! Träffat mormor,Anna, Maria, farmor och farfar. Mycket roligt! Sen har vi nött Europaspelet och Familjegeni, även de askul! Sen har vi inte hunnit med så himla mycket. Spelat bilbingo såklart har vi också gjort. Själv vann man 700kr! Askul var de!
Jag känner att mitt vokabulär inte är på speciellt hög nivå, men vad gör de? :)

Igår blev de en runda igen, gick sådär. Högg till i ryggen igen. inte kul men men...

NU jobbar jag igen, har endast 6 ½timme kvar:) mycket trevligt!
Sen hem och byta om för jag ska på 18års fest! :)

Nu ska jag ta tag i arbetet. Men jag har inget att göra. HAHA!
 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0