Började bra... men kul var de:)

Ja, klockan är snart 20.00 och då är de dags för VSK - Saik på tvn. Mycket spännande och jag hoppas att Sandviken vinner :)

Ja. till gårdagen då. VI åkte till Fagersta (hem till Astrid) vid tvåtiden med tåg. De va jag, Lisa, Lovisa och Amanda:) Väl framme gick vi och handlade lite mat, det blev tacos. vilken tur, jag som inte ätit de på ett dygn! Men jag älskar de så de va mumsigt!
Men innan vi åt blev de ett par shottar och en drink... Slog till på en gång kan man säga eftersom jag inte käkat på ca 7timmar. Men men, sen gick de undan. Drink efter drink och sen var de kört. Vid tolv hamnade jag på toaletten, aspackad och spydde så jag höll på att dö... Sen gick jag en trappa ner och spydde igen. Som tur var så har jag Underbara vänner som tog hand om mig och hjälpte mig i säng vid ca 1. Sen fortsatte de parta loss till 3...
På morgonen vaknar jag vid halv tio och en känsla av att de inte är min dag idag. Jag mådde inte bra kan jag säga. Huvudet snurrade, illamående, huvudvärk och helt lost... Men jag tog mig ur sängen nästan först ändå! Men de skulle jag inte ha gjort... Drack lite vatten men de kom upp lika snabbt.. Helt sjukt! Men jag repade mig och vid ett på eftermiddagen efter en jobbig promenad åt jag lite grann. Sen fick jag skjuts till centralstationen och åkte tåg till Torsåker där jag fick hämtning av mormor och Olle.

Nu är jag tillbaka i hofors igen och de är skönt att vara hemma. Dock blir jag inte de så länge för vi åker till Stöten på torsdagmorgon! Jag mår lite bättre och har käkat lite mer !

BANDYDAGS !
HEJA SAIK! :D

HA en bra kväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0