I´m not surprised...

Tisdag idag och två lektioner som kräver en massa... Först matten som egentligen inte var jobbig men allt är jobbigt när man inte har någon motivation:( sen en lunch som bestod av soppa.. jättemycket mat eller inte. Men sen en svenska lektion där vi i ring satt och snackade om medeltiden och renässansen och grejer... inte kul iaf.
Efter lektion fick jag vänta en timme för att gå på elevinflytandemöte kl15. Vi kom fram till en massa bra saker ;) så de gick bra. Sen gick jag och madde hem till  mig och käkade lasagne och lyssnade på melodifestival CD:n som jag har!
Sen vid sex åkte hon hem och de blev vänner på tvn för min del! Nu är det biggest loser på tv samtidigt som eltseriehandboll så jag vet inte riktigt vad jag ska titta på. lite splittrad faktiskt... Kl 20 är de dating in the dark och 21.00 The mentalist! Säsongstart igen! GUD VAD JAG LÄNGTAT! :)

Nu måste jag samla kraft!

Ha en bra kväll och sov gott !

PUSS OCH KRAM! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0