life is a bitch!

JA. Rönnby är i semifinal med 3-0 i matcher mot Täby! Fy fan va bra jobbat ladies! Mycket spännande match måste jag säga. :)

Idag har jag varit i stockholm hela dagen med elevinflytande gruppen! Vi lärde oss mycket nya saker och fick med oss massa ideer hem till skolan. God lunch fick vi också. Det hade varit en massa klagomål på mat så nu hade ansvariga gabriella beställt pizza! :)

Ikväll har jag varit på matchen och kollat på upplösningen av let´s dance där Willy äntligen åkte ur. Tack svenska folket för ni röstade ut honom idag. Nu tittar jag på happy gilmore och snackar med lite folk! Blir läggdags snart. man har lite att uträtta imorgon på dagen innan man beger sig på middag och party! :)

Skriver imorn! Ha en bra natt :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, life's a bitch and then you marry one =)

2010-03-24 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0