måndag igen

Idag är de måndag igen och en ny vecka att se fram emot. Spanska, engelska och idrott var dagen i skolan och de gick bra faktiskt. Spanskaläraren var inte där så vi fick en uppgift. Lämnade in den när vi nästan var klara och gick och käkade en god bakad potatis med kycklingröra. Sen engelska, där äntligen vår lärare var tillbaka! Mycket bra säger jag bara! På idrotten hade vi simning vilket var mycket roligt ändå även fast jag inte gillar att ha bikini på mig. Men de gick okej ändå, dock drunknade lisa och emelie typ när jag försökte rädda dem. haha! Jag hoppas att jag slipper rädda ngn för den kommer dö ändå. :p haha! Efter lektionen stannade jag och emelie kvar och simmade 30 längder och emelie 40! Jobbigt måste jag säga för nu sitter jag här med träningsvärk och allt. Men jag har också tränat innebandy men ändå. JAg är slut...

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag sova!

God natt och sov gott! <3

PUSS !

Jag hoppas att de försvinner snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0