m,s,r,r och m :)

God kväll! en bra dag måste jag säga. först hade vi matte i två timmar där jag behövde hjälp så jag hann inte så långt men längre än jag brukar i alla fall :p Till lunch fick vi pasta med ost och skinksås vilket var väldigt gott ! Sen hade vi svenska där alla protesterade mot läraren så vi inte hade något läxförhör. mycket bra jobbat klassen! När vi slutat den lektionen gick jag över till gula huset för att plugga rättskunskap. Det gick helt okej, men Madde och Emelie störde mig lite grann:p vi säger så i alla fall! Vid 16 gick jag och madde hem till mig och sen till pizzerian och käkade kebab! Shoppade lite på apoteket också! Fixade även lite efterrätt på coop! Efter de gick vi raka vägen hem till mig och pluggade matte hur länge som helst faktiskt! Vi är grymma och de kommer gå hur bra som helst för oss på nationella:) Nu har vi tittat lite på tv och så men nu är madeleine upptagen med att snacka med sin pojkvän så jag passade på att uppdatera. För det blev nämligen så att Madde spenderar natten här hos mig:)

Nu har hon slutat snacka i telefon och jag tänkte vara lite social!


VI hörs ! Ha de bra ;)<3

PUSS !

can´t take my eyes of you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0