myssöndag

Söndag idag och dagen efter ett av årets höjdpunkter! Gårdagens fest hemma hos tuva var rolig som fan! Först god mat sen anlände trevligt folk. :p kom hem vid halv tre, Vilket ledde till att jag inte vaknade idag förrän kl 14.00! Men skönt var det att sova i alla fall! Blev lasagne till frukost vilket var väldigt gott! Sen gick jag och handlade lite grann, behövde toapapper och lite mat för kommande vecka :) Har tittat på handboll på tvn där Guif vann mot Alingsås och nu tittar jag på SMfinalen i bandy mellan bollnäs- hammarby. Det är snart fem minuter kvar och bajen leder med 3-1.

Måste hämta kraft för att diska... Sen ikväll är det Johan Falk- Leo Gaut! Den är grymt bra så jag måste se den igen!

Imorgon börjar allvaret igen. Blir fokus på matematik den här veckan för de är nationellt prov på torsdag!

Nu ska jag se klart bandyn!

Hörs!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0