Onsdag!

Hej!

vilken bra dag jag haft idag! Först fick jag sova till halv elva, sen en rätt god lunch som bestod av potatismos och falukorv! Sen hade vi naturkunskap där John föreläste för oss i två timmar... Sen gick jag till tingsrätten och hämtade domen på den kille som jag skriver om i rättskunskapen och så. Sen följde jag, jennifer och emelie med madde när hon skulle möta upp nån kille hon har på g. Hoppas han är en bra kille! :) Sen gick jag hem och gjorde klart både samhällsuppgiften som skulle kompletteras och rättskunskapen som skulle skrivas klart. De va riktigt skönt att få det gjort. :) vid fem cyklade jag till fryx där jag skulle ha handbollsträning:) först löpning i ca halvtimme, sen en massa spring och skott! Gud va kul de va :) Träffade inte mål alla gånger men mestadels så fick jag till det! :) Imorgon är det träning igen! Är så himla roligt asså!:)

Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite engelskabok tror jag. Sen sova! :)

Ha en god natts sömn vänner:)
Förresten, om ni undrar varför jag aldrig lägger ut bilder så är de just nu för att mina päron har kameran hemma... Men bilder kommer snart, lovar de:)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0