PARTYTIME!

God eftermiddag mina vänner!

Dagen så här långt har varit trevlig även fast jag tillbringat tid på stan ensam. Har varit in i alla affärer jag normalt sätt inte besöker, men ville hitta ngt fint till ikväll och jag tycker jag lyckades rätt bra! De blev svarta leggins, ett linne och en lite större tshirt över ;) blir nog bra. jag är i alla fall nöjd! Nu ska jag plocka undan kläder här i lägenheten sen blir de en dusch, föning och plattning av håret. SEN ÄR DET DAGS! Jag och the girls ska till Tuvis och äta middag, sen är de partytime ;) kommer bli mycket trevlig kväll hoppas jag!

Ha en bra kväll allesammans, för det vet jag att jag kommer ha! ;)

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0