Påsklov :)

kom på att de var dags för en liten uppdatering igen då :)

Jag har fått påsklov och de känns mycket bra. :) måndag och tisdag har sannaklara sovit hos mig, trevligt med sällskap :) igår blev man upplockad av Lovisa som igår tog körkort ! Vi hämtade Sannaklara och åkte till max och käkade lite :) Sen åkte vi hem och tittade på Wallander - Vålnaden!

Idag började vi tio och LO föreläste :)intressant för nu kommer jag förstå i framtiden vad mamma och pappa diskuterar :p Sen lunch och en ny föreläsning nämligen om ungprivatekonomi. Rätt intressant att få reda på saker om aktier och fonder och lite så. Efter de hade vi typ ett studiepass där jag pluggade rättskunskap!
Efter skolan hämtade mamma mig :) vi åkte till byggmax och bauhaus :p Nu är jag hemma i Hofors och har precis käkat tjockpannkaka! Mums:) Kollar även på en shoppahollics bekännelser. Den är grymt bra :)

Vi hörs :) !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0