Stöten :)

Nu sitter jag och Bella i lägenheten och ska snart titta på sommaren med göran ;) Vi har åkt i två dagar nu och mina tår håller på att dö... Jag fryser så in i helvete när jag åker, speciellt om händer och fötter. Vi har åkt i funparken typ hela tiden, men gjort en pistride över hela stöten. Har nog åkt alla backar nästan ;p

Ikväll blir de let´s dance och fläskfilé med potatisgratäng:) Sen lite kortspel tror jag! Ska spöa päronen och Bella:)

Gårdagen gick vi upp kl halv åtta och satte oss i bilen oh åkte till Stöten:) De va trevligt och bilresan gick mycket fort måste jag säga! Igår kväll tittade vi på luftslottet som sprängdes och gud va den är bra! Jag har redan sett den men ändå kul att se den igen! :)

Nu ska jag lämna över datorn till Bella så får hon också blogga lite(A).
Hörs då !

Se upp i backen, annars får du kaviar i nacken! :) Ett roligt citat:)

Puss !
I knew it was to good to be true...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0