You are the sunshine in my life

Dagen har varit bra. lite lång men ändå snabb. Vi vaknade vid elva och pluggade matte! Vi har varit grymma den här gången. Får fortsätta på den här banan! Gick och köpte frimärke och kuvert för skulle skicka en grej till min hyresvärd. Sen shoppade jag lite mat till kvällen. Jag käkade kött och sås ! De va gott även fast de kanske inte låter som en middag. Men jag blev mätt! Sen lite glass också! Mums! Somnade gjorde jag också innan det var dags för hockey. Djurgården- Brynäs. Dom vann på hemmaplan med 2-1 och nu är det 3-1 i matcher! Heja Järnkaminerna! :)

Nu ska jag gå och duscha sen läsa lite matte, efter de en god natts sömn och ladda för nationellt prov! :)

Puss och kram<3

Älskar dig, vill bara säga tack för att du finns i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0