Aldrig säg de som inte ska ske.för det sker...

tjo!

Säg aldrig att du inte varit sjuk på länge för då blir man det. Jag har inte varit sjuk sen jag började årskurs 2 på infokomp och tror ni inte att förkylningen är här nu. Dålig timing för jag ska nämligen tävla min första tävling i helgen. helt värdelöst om jag skulle bli sjuk. är inte helt sjuk än men de är nog på god väg tyvärr:(

Dessutom är jag väldigt irriterad på mig själv... jag har bestämt mig för att jag ska ta tag i min vikt igen. Inte äta godis eller äta ute utan vara nyttig och äta bra. Men hur gör man när abstinensen tar över? jag vet inte var jag ska ta vägen... blir så trött på mig själv. varför har jag de anlaget att gå upp i vikt när jag äter godis? eller om jag äter ute någon gång. blir ledsen:´(

Min dag har annars varit bra, fixade först vilken färg på min tapet jag ska ha i min nya lägenhet. Sen lunch med Jennifer och Madde. Svenska som inte ledde någonstans... Inflytandemöte kl 15 med Rainer,Ann och Anna samt några elever.
Fikat med en vän jag saknat väldigt länge! Men nu är vi tillbaka och ni anar inte hur glad jag är för det! :) Tack vännen, du betyder!

Nu ska jag ta de lite lugnt och sen blir de tidig säng!

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0