Fredag!

Fredag igen och shit, imorgon är det tävling igen. 36+18hål. Helt sjukt. Menmen, de är väl bara att göra de bästa av situationen.

Dagen har varit bra. Först vaknade med Astrid vid min sida och Lisa på soffan:) käkade och gjorde oss iordning. mentorstiden var vi på också. Spanskaprov gjorde jag och Lisa efter nio och det gick awesome! Jätteskönt. Nu är det bara prov i spanskan på måndag och sen debatt på fredag sen är de slut! SÅ JÄVLA SKÖNT!
Efter lunch blev de samhäll där vi jobbade på som fan, grymt vill jag säga! Historian gick asfort, jag fick reda på mitt slutbetyg, de blir ett litet VG igen då! Känner mig nöjd med tanke på mitt flyt i kursen. Alltid varit en vgelev i nästan allt. Men de är rätt bra ändå va?

Cyklade hem som en liten tok och väntade på mamma där hon kom och hämtade mig:) vi åkte vid 15tiden och var framme mycket senare än planerat då vi fick stå i bilkö pga bilolycka i över en timme. Inte alls kul! men men, väl framme vid golfbanan gick vi den, tränade lite. Middag blev plättar och mjölk. Snart dags för sängen och taggning för tävlingen imorgon. Önska mig lycka till!

PUSS och KRAM!

so happy to have you by my side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0