Golf är roligt ibland!

Hela helgen har bestått av golf i stort sätt! Gick okej ändå, spelet var bättre om man jämför med förra året, men placeringen lite sämre, men det beror på att jag spelar på en nivå högre än förra året.
Ni bryr er i alla fall inte så jag berättar om helgen istället!

Fredag:
Skola med NP engelska, de gick väl okej... lyssna och läsa är inte riktigt min grej. Lunchade med Astrid,Lisa och Tuva. Fläskkarré och potatis. Dög väl... Åkte hem och hämtade mamma , tog vårt pick och pack och for till Lundsbrunn/ Götene (Västergötland) Gick banan, tränade lite. Sen for vi till Skövde och träffade en kusin, Michaela, som jag inte träffat sen förra sommaren! Otroligt roligt att träffa henne igen! Puss på henne! Käkade på mangos sen åkte vi hem till henne och fick se hur hon bodde, tog en kaffe och snackade lite(ingen kaffe för min del). Till hotellet och lade oss vid 23tiden.

Lördag:
gick upp jättetidigt, ca 6.30 och käkade frulle, sen spenderades hela dagen på golfbanan, nämligen 36hål! Efter de hoppade vi in i duschen sen for vi till Elin, en kompis och hennes familj! Tog lite längre tid än väntat och fick utskällning för att jag inte kunde läsa kartan... Väl framme träffade vi Elin, Johan och lille Zixten! Gud va han har vuxit sen sist. Jättesöt och full fart var de också! Han fick en nalle av mig:) hihi! käkade klyftpotatis, kyckling, beasås och sallad. Till efterrätt fick vi persikohalvor med after eight uppepå, varma från ugnen! MUMS! Var där rätt länge, Zixten höll igång oss ordentligt, sötungen! Hemma på hotellet somnade vi direkt...

Idag:
Gick upp 6.45 och käkade frulle i bilen. Värmde upp och gick ut kl 8.20 igen! Spelade och var klar vid 12.30. bytte om och åkte bilen hem mot västerås. käkade donken påvägen hem. Väl hemma landade jag direkt på sängen och somnade direkt i en och en halvtimme, sen ringde farmor och farfar och väckte mig. Efter de gick jag ner och handlade lite till mitt nya liv som börjar imorgon. Kände mig jättestolt som gick ut från affären med grönsaker,frukt,mjölk och ramlösa! Sen gick jag till ica och köpte lite glass samt lite mat för kvällen.
Nu sitter jag och tittar på Bones som snart är slut. Då ska jag nog titta på wallander och packa lite. FLYTTAR PÅ TORSDAG!

Måndag,tisdag och onsdag ska jag plugga tills jag dör. Jag ska göra allt de här:
Rättskunskap - Familjeuppgift
Idrottsfrågor- Koordination
Svenska- Skriva repotage om Carl von linné
Natur- Redovisning på miljöåtgärder
Historia- Instuderingsfrågor om Mellankrigstiden.
Matte-Statistikuppgift
Media- Marknadsplan och göra PP till redovisning.

Nu ska jag njuta av mitt gamla liv, för imorgon börjar de bättre livet och då jävlar ska de gå bra! TÅLAMOD är allt som behövs!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0