Min helg!

Sorry för en dålig update under helgen men har inte suttit vid datorn på hela helgen.

Min fredag började i skolan med kuratorbesök, sen en föreläsning av mohammed i rättskunskap. Efter de blev de lunch, hamburgertallrik.När lunchen var slut hade jag nämligen tagit ledigt för att åka hem till mor och far. Åkte tåg till avesta där jag fick hämtning, sen till centrum och handlade lite! Vid 18 drog jag ner till Sandnäs med anna och gänget där partyt började! träffade lite trevligt folk också! vid 22tiden begav vi oss upp mot Hofors, hamnade hemma hos en kille som jag spelat golf med tidigare. Hemma vid ett, pappa skjutsade hem mig. Det var lugnt! Lovar!!

skriver med om helgen sen!
Det var min valborg ialla fall!

Kommer hem imorgon!
PUSS !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0