någon klagar så man måste väl uppdatera lite då...

Jag vet att de varit lite dålig update på sistone. Har haft fullt upp den här veckan förstår ni! Eller förra veckan menar jag:) Kompisar som sovit över varje dag här hos mig! Har varit asmysigt:) tack alla flickor:)!!!

Hemma i Hofors i helgen var jag, träffade lite vänner, speciellt Maria ! har inte träffat henne på jättelänge! hon fick till och med åka med mig när jag övningskörde! askul:) men lite mycket motorstopp var de! fick köra till Gävle också, var hos Fia, kiropraktorn och fick en behandling. asskönt! Väl hemma i västerås igår igen gled jag ut på äventyr, landade hemma igen sent, eller tidigt beror på hur man ser det. Men vi lämnar det där!
spanskaskit imorse men ändå roligt, jag och Lisa är grymma på att fördriva tiden (A) Lunchen var de köttbullar,potatis och brunsås! MUMS!

Engelska efter lunch fast jag är klar med kursen så jag pluggade matte. gjorde klart nästan hela uppgiften på de två timmarna, men sen gick de två timmar till innan jag var helt färdig. Men nu är hela den kursen också klar! Nu är det bara en jobbig rättskunskap som skaver i arslet ;) !! haha, annars är de lugnt för min del. Känns awesome måste jag säga. Kan hjälpa mina polers om de behöver hjälp!

Ska sova nu, är helt slut!

PUSS och KRAM!

thihii, imorgon är en annan dag, en väldigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: monkan

Äntligen en update =) Skönt att se att du mår bra!



Kram

2010-05-24 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0