Nöjd!

Jag är nöjd med vad jag ådstakommit idag. Först gjort klart rättskunskapen, sen lugn svenskalektion, sen börjat med historian och den kommer bli klar imorgon, de kan jag lova. De var rätt roligt att skriva om mellankrigstiden och hur Hitler kom till makten. Awesome!

Jag har käkat kyckling,ris och rödvinssås med grönsaker till middag. Men den här dagen, alltså tisdagar är dagen jag alltid får abstinens när de gäller godis/socker. Därför har jag käkat lite grann nu... Har bestämt mig för att tisdagar är dagen då de är godistime!

Men skit i de nu. Fuska ibland får man göra tycker jag...

Men nu ska jag gå och lägga mig för jag är väldigt trött, men först ska jag lyssna på break your heart!

PUSS och KRAAM!


So happy that you are back in my life!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Haha ja, jag vet ;P



Ja det skulle vara jättekul! Vi får ta och styra upp det! :) jag vet inte när och vart bara? :P

2010-05-12 @ 17:43:02
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0