pain of soulvation...

Ontontont... inte alls kul med ont. Ryggen är paj och det känns väldigt lovande för resten av säsongen när den precis börjat... Men de blir nog bra. kör med voltaren och linnex får vi se vad de leder till.

Min helg har varit mycket lugn och kommer bli forsatt lugn. Ska ha spanskaprov imorgon, skriva minst 1A4 om mina tre idrotter. tänkte jag skulle titta lite på hur man bygger meningar och så för att sedan göra en uppsats imorgon typ... Det kommer nog gå bättre än väntat känner jag. Vill inte bara ha G i spanska. tror inte jag kommer att få det heller. bara en skön känsla jag har.

Mamma och jag har haft en dag tillsammans. De va mysigt. vi har gått runt på stan här i västerås och shoppat lite grejer och så. väldigt bra måste jag säga! Men nu har hon åkt hem så jag är här ensam.. Inget att klaga på. har ju fått träffa min morbror och min kusin Hugo i helgen så jag är nöjd! Fick en sallad med mig hem också. De va gott! Elitloppet är det som rullar på tvn nu. kul att Iceland vann hela skiten, ellerhur? haha! ingen aning om vem hästen är men fin var den...

Nu mår jag helt okej för jag knarkat lite voltaren då. Men soffan är skön och den ligger jag i hela kvällen nu. Ska lägga ifrån mig datorn för att inta min lilla godispåse som jag har.

Har inget att tillägga förutom att säga, jag förstod väl de...

Puss och kram mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: (: Ja det var härligt :)



När kommer du hem för sommaren då? :)

2010-05-30 @ 17:23:27
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: monkan

Stackar dig Cissi du har så ont så att du har svårt med stavningen, SALVATION= Rädding, Frälsning.

Hoppas att du mår bättre snart!!

2010-05-31 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0