WHOHO! Akta er för kungen ;)

Jag har blivit kung över natten på att köra bil! Helt sjukt! Från att inte kunna växla till att köra på 90väg! Awesome alltså:)

Min dag har varit bra! Började med att mamma väckte mig när hon tappar bakplåten i diskbänken. Skulle ner till golfbanan, mamma frågar mig, ska du backa ut? Neeeej sa jag. hon backar halvvägs sen kör hon tillbaka och säger JO de ska du! Sen fick jag köra hela vägen ner till golfbanan! Där tränade jag sen fick jag köra upp till centrum , till farmor och farfar sen hem igen! väl hemma så kom pappa och vi åkte iväg ut igen. Nu har jag kört som fan och gud va roligt de är! 90-70-50-30! Awesome ;)

Nu har jag nyss käkat potatisgratäng och kyckling med grönsaker! MUMS! Tittar på talang och hockeyn, lite zappis!

Imorgon blir de tidig uppgång, ska spela golf! slår ut kl 8!

Puss och kram! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0