Bästa!

Helgen har varit den bästa hur jag vet inte hur länge! Fredagen var kanske inte den bästa med en stor förlust med 13-3... Men lördagen var bäst. Började med Alborgen! Jag var i lag med Sigge och Katrin, dock förlorade vi men vad gjorde de? Vi hade i alla fall roligt! :) Väl hemma blev de en pizza till middag. sen snabbdusch och fixa mig klar. Sen ner till Barkhyttan på fest! Mycket roligt! Jag och födelsedagsbarnet lade oss kl 7imorse! :)

Dagen har varit på soffan. Sovit myycket, det var väldigt nödvändigt måste jag säga. Nu är jag lite piggare men ändå trött. kommer inte bli några problem för mig att somna senare ikväll!

Fantastiskt roligt att få komma in i laget och gänget! Det är väldigt trevligt folk måste jag säga! :) tråkigt att Signe ska åka till sälen och jobba hela vintern, men och andra sidan förstår jag henne till 100% ! Man ska passa på att göra såna grejer när man får chansen. :) Säger grattis i efterskott här på bloggen!

Nu ska jag kolla lite i körkortsboken innan jag lägger mig.

God natt och sov gott!

Puss!


inte alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0