Moget med homework... men så blir de när lärarna är överallt och ingenstans...

Jobbigt att gå upp tidigt.
Känner mig så himla skoltrött...
Har:
Svenska
Engelska
Natur
Internationell ekonomi
Historia
Psykologi 
 
Allt detta ska göras den här veckan... riktigt roligt måste jag säga, eller inte!?

Annars då, jo innebandyn går rätt bra, han går inte så bra, hon går inte heller bra, men livet rullar väl på som tidigare antar jag. känner mig dock lite nedstämd... Orkar liksom inte, vill bara några saker men de fungerar inte heller så då skiter jag i allt. Men det går ju inte heller så jag vet inte vad jag ska ta mig till... ELler jo men just nu vet jag inte :p

Ska packa lite nu sen soova !
KÖrlektion imorgon, körkortet går finfint, iaf körningen. Teorin ska råpluggas vilken dag som helst!

PUss!


är det så här det ska vara? då vill jag inge mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0