och bilen går bra? ;)

Allt rullar på som det ska, lovet som varit har behövts. Bara varit och inte gjort något speciellt känns det som fastän jag gjort en massa saker! Träffat vänner, åkte till västerås och tittade på innebandy med päronen, haft körlektioner. Tänkte avsluta lovet på bästa sätt, genom en trevlig kväll med lite vin och mycket bra sällskap! Känns riktigt härligt !

Har också hunnit med en begravning... har inte haft ork till att skriva blogg därför det varit tomt här. Plus att min fucking mobil inte vill att jag ska skriva blogg för internet lägger ner så fort jag går in på blogg.se... Men men. Nu har jag äntligen uppdaterat och tänker fortsätta med det lite oftare i alla fall!






Det ser inte bra ut på insidan men huvudsaken är väl att utsidan lyser!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0