Från allt till inget...

Helt sjukt vad allt runt omkring mig förändras. Först blir man 18 sen fest och krog och hela faderullan. Men den 16/10-10 kl 22.10 förändrades mitt liv. Det var då min farfar dog. Har nog aldrig mått så dåligt som jag mådde den helgen. Nu idag kan jag inte förstå att jag aldrig mer kommer att få träffa honom igen... Tårarna har runnit till tusen. Nu återstår bara begravningen som sker nästa fredag.

Jag har tagit mig till skolan varje dag för att visa att jag klarar det. Men orken har förlorats, jag tar inte tag i mitt liv... bara är och gör det jag känner för, men kanske får man göra så när man förlorat någon väldigt nära.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad tråkigt att höra! Det är jobbigt när man förlorar någon! Tänker på dig!



Ta hand om dig!



Kramar



Monica

2010-10-21 @ 18:36:51
Postat av: Lina

Tänker på dig, jag vet hur det känns! :( <3

2010-10-21 @ 20:48:32
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0