Ångrar ingenting!

I Hofors har jag nu befunnit mig i ca 3dagar. Mycket härligt! Började på Björkhagsskolan i torsdags efter lunch, mycket bra måste jag säga! Ett mysigt välkomnande fick jag också, Amanda, Matilda och Maria stod och väntade på mig i entrén! Fick en liten rundtur på skolan innan lunch så nu hittar jag nästan! Efter lunch fick jag hoppa med i lektionerna och bara köra på. Torsdag slutade jag 15.30. Efter de umgicks jag och Maria lite grann, kollade film och flummade som vi brukar göra, allmänt kul hade vi! :)

Fredagen var bra, lektioner 8.15-14.20. Sen Falun med Anna och maria. Mycket mysigt, Maria och jag köpte gemensam present till Wedin som fyller 18år nästa vecka! Anna köpte också en asgrym present! avundsjuk på att han får sånt och inte jag (A) haha! För er som vill veta vad jag önskar mig, jag vill ha en sån! :p haha!

Idag är de lördag och jag jobbar mellan 12-16. Endast två timmar kvar! Men men, de går nog fort! Sen hem, chilla lite. Av rykten tror jag mammsen och pappsen ska till vintergatan, får nog följa dit eftersom alla är upptagna ikväll :p haha!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att se att du har det bra =)

Ta hand om dig!



Kramar



Monkan

2010-09-05 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0