Drömmar

Jag har en sjukt stor dröm och ett mål med mitt liv och det är att bli ekonomiskt oberoende och bo i ett hus som har exakt allt jag vill ha!

Nu har jag hittat hur det ska se ut på utsidan ungefär och det är som Rosersbergs slott som ligger en bit utanför Stockholm. Här är en bild på det :)






Jag vill ha ett gym, en stor pool, en putting green och en liten range. en innebandyhall och en spa och relax avdelning :) det stora huset ska jag bo i sen ska jag ha en golfsimulator i ett litet hus med golfklubbior och grejer sen kanske mina föräldrar får bo någonstans i de små :) Swen ska jag vara inburad i ett stort staket/räcke där grindarna ska öppnas med kod och grejer :)

Jag har stora planer men en liten detalj saknas och det är nämligen vad jag ska jobba med i framtiden som gör att jag kan uppfylla dessa mål. Jag vet på ett ungefär men vi får väl se ;) Drömma kan man alltid få göra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0