Sorry

Jag säger så mycket men gör inget åt det i alla fall ;P men grejen 'är att jag inte haft någon tillgång till dator och där är orsaken till att jag inte kunnat skriva här :)

Men men, nu var de ett tag sen ! De har inte hänt så mycket mer än en fylla eller två och sen en hel golfvecka där jag tog ledigt onsdag,torsdag och fredag för att få lite lugn och ro ! De var riktigt roligt trots att det inte gick jättebra under hela veckan.

Men men, annars är det jobb 7-16 som gäller hela vägen förutom fredagar där jag har äran att sluta 13.30... De suger men vad gör man inte för pengarna ? :D går ju inte att klaga på lönen så de är bara att bita ihop :)

De händer inte nå roligare än så i mitt liv just nu.

Vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0