those days I want you even more...

Förlåt mig för en dåålig uppdatering här på bloggen men jag har faktiskt inte lagt ner någon tid på den utan ägnat mig åt massa annat roligt.

Det ska bli skärpning men de är inte så lätt när jag inte kan uppdatera genom telefonen för den använder jag mestadels numera när jag "surfar" på nätet :p

Umgås med tjejerna för det mesta ! Mycket trevligt om jag får säga det själv :)

Sen träffade jag Frida när jag var i Västerås i helgen. var nämligen där och kollade innebandy :) Tyvärr blev de ingen SM-semifinal för Rönnbys del men underhållande match var de iaf ;)

Slutat för dagen har jag också eftersom idrotten är fullbokad. Blir en liten tripp till Valbo med Emma istället :)

Nu ska jag åka. Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0