Går fort i hockey!

Jadu, 2010 är gone och nu börjar det bästa året i livet hittills tror jag. Det är student och grejer som väntar! Men först ett hårt arbete i skolan för att nå de resultat man vill såklart.

Hur ska man summera 2010 då?
Början av året var bra. Mitten av året blev mindre bra då skadan i ryggen påverkade alltihop och motivationen till golfen försvann helt och hållet. Mitten blev de lite bättre när jag kom tillbaka till Västerås men det ändrades snabbt till något jag aldrig trodde skulle hända, nämligen att jag flyttade hem till Hofors. Men jag måste säga att det är nog det bästa jag gjort i hela mitt liv. Fantastiskt vilka vänner det finns här hemma. Galet bra! Nu är året slut och farfar dog en och en halv vecka efter min 18års dag vilket sög något enormt, än idag när jag tänker på honom blir det helt tomt i skallen...  På kärleksfronten har det gått bättre, fastnade för en kille som inte ville något mer än att vara vän... Som vanligt alltså. Annars lugnt, har inte sett något intresse än. Men vi får väl se hur det nya året utvecklar sig! Förhoppningsvis ett bättre kärleksår än 2010! Men slutspurten av året blev körkort och massa julklappar! Awesome! Den bästa julklappen ever var min fina bil som jag fick :) Avslutet på året, nämligen nyår blev bra, ett trevligt sällskap med bra musik och lugn stämning!

Början av detta år kunde inte börjat bättre! Det blev en utgång med tjejerna i laget, de är grymma! :) Lobby i Sandviken och grymt roligt hade jag i alla fall!

Idag är det en liten bakis dag bara. Blir att träffa tjejerna igen och äta lite, chilla :)

Ha ett bra 2011! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0